02.02.21 Тема: Грунт, його значення. Утворення ґрунту, властивості ґрунту. Міні проект " Професія" дощового черв'яка"
Доброго дня ,шановні учні, виконайте проект.
25.01.21 Практичне заняття: Знаходження на карті та глобусі материків і частин світу; географічних об'єктів
Доброго дня ,шановні учні, виконайте роботу в зошиті на стр.65.В підручнику стр.95.
19.01.21 Тема: Способи зображення Землі .Масштаб.
Доброго дня ,шановні учні, для вивчення теми, та виконання домашнього завдання , використовуйте презентацію.
12.01.21 Тема: Рухи Землі. Пори року.
Доброго дня ,шановні учні, для вивчення теми використовуйте презентацію .
Презентація
14.01.21 Тема: Місяць – супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення
Доброго дня ,шановні учні, для вивчення теми, використовуйте презентацію та відео на останньому слайді презентації (її необхідно скачати на власний комп'ютер, для того щоб працювало відео) ,Також можна використовувати параграф 25 підручника. Виконайте завдання у робочому зошиті стр. 63.
Презентація
08.12 Тема: Гіпотези та сучасні уявлення про виникнення Землі.
Форми і розміри Землі. Внутрішня будова Землі.
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно уважно прочитати параграф 23- стор.84-86
Виконати завдання у зошиті сторінка 56-57.
Завдання (за вибором).
1Використовуючи різноманітні джерєла інформації,підготуйте малюнок Землі якою ії бачили давні люди різних народів світу та якою вона є насправді.
07.12 Урок узагальнення і систематизації 👱👽 знань
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно повторити матеріал розділу Всесвіт (параграф 15/22)
25.11 Тема: Захист Навчального проекту "Наш дім-Сонячна система"
23.11 Тема: Астрономія-наука про Всєсвіт. Освоєння космосу
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно уважно прочитати параграф 21-22 стор.75-81
Виконати завдання у зошиті сторінка 50-51
Завдання (за вибором).
1Використовуючи різноманітні джерєла інформації,підготуйте розповідь (презентацію) про першого космонафта світу Юрія Гагаріна, першого космонафта незалежної України Леоніда Каденюка. 2Підготуйте розповідь про один сучасний астрономічний прилад (за вибором).
Розкажіть які дослідження ним проводять.
11.11 Тема: Зоряні системи-галактики. Всесвіт і його складові
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно уважно прочитати параграф 19-20 сторінка 70-74.
Виконати завдання у зошиті сторінка 48-49.
Випереджуване завдання
Навчальний проект "Наш дім -Сонячна система"
09.11. Тема: Планети. Планети-гіганти
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно уважно прочитати параграф 18 сторінка 67. Виконати завдання у зошиті сторінка 40-43.
Завдання (за бажанням ).
1 .Супутники планет Марс носять назви Фобос і Деймос, що означає "страх" і "жах". Використовуючи різні джерела інформації, дізнайтеся, чому власе таку назву вони отримали.
2.Викорустовуючи різні джерела інформації, дізнайся, чому з 2006 р. Плутон не відносять до планет Сонячної системи
3.Найбільш відомою є комета Галлея, описана у літопосах. Викорустовуючи додаткові джерела інформації, дізнайся, чому вона отримала таку назву. Чим вона цікава для вчених
05.11. Тема: Сонце. Сонячна система.
Доброго дня, шановні діти. Вам потрібно уважно прочитати параграф 17. Виконати завдання у зошиті сторінка 47.
02.11. Тема: Небо і небесна сфера.
Зорі та сузір"я. Практичне заняття. Визначення найвідоміших сузір"їв на карті зоряного неба
Доброго дня, шановні діти, Вам потрібно уважно прочитати параграф 15,16.
Виконати завдання у зошиті сторінка 34-37.
17.03.Тема:Тварини. Різноманітність тварин.
Дайте відповідь на питання стр. 119 питання 1-5
Опрацюйте параграф 35.Дайте відповідь на питання стр 129
Для вивчення теми використовуйте презентацію
Різноманітність тварин.
18.03. Тема:Гриби
Опрацюйте параграф 36.Дайте відповідь на питання стр 133
Для вивчення теми використовуйте презентацію
Гриби
31.03.Тема: Бактерії
Опрацюйте параграф 37.Виконайте завдання на стр. 137
Для вивчення теми використовуйте презентацію
Бактерії
Підготуйте на вибір презентацію або малюнок на тему:
Корисні та шкідливі бактерії
Презентацію або фото малюнка ,для оцінювання,відправте на поштову скриньку
valentina.puhkarova@gmail.com
01.04.
.Тема:Отруйні рослини гриби тварини
Опрацюйте параграф у підручнику стр. 123,126,130
Підготуйте на вибір презентацію або фото малюнка на тему:
Отруйні рослини, гриби ,тварини своєї місцевості.
Презентацію або фото малюнка ,для оцінювання,відправте на поштову скриньку
valentina.puhkarova@gmail.com
07.04..Тема:Умови життя на планеті земля.Вплив на організми чинників неживої природи.
Урок
08.04..Тема: Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища.
Опрацюйте параграф 39.Дайте відповідь на питання в усній формі стр 146
14.04.Тема: Наземно-повітряне середовище та його мешканці.
Урок
15.04.Тема:Водне середовище та його мешканці.
Урок
21.04.Тема:Ґрунтове середовище життя.
Опрацюйте параграф 42.Дайте усно відповідь на питання стр 161
Для вивчення теми використовуйте відео урок
Урок
22.04.Тема:Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати урок та виконати завдання.
Урок
28.04.Тема:Угруповання організмів. Екосистеми.
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прослухати урок.
Відео урок
29.04.Тема: Повторення матеріалу
Підготуйтесь до узагальнення знань параграфи 33-44.Для підготовки ви можете використовувати попередні уроки,презентації,відео уроки.
05.05.Тема Узагальнення знань
Виконайте тест посилання
код доступу від вчителя
762889
06.05.Тема:Людина — частина природи. Зв'язок людини з природою.Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати параграф 45 стр.174-177 та усно дайте відповідь на питання стр.178.
12.05.Тема:Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття,
боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати параграф 46 стр. 178-181 та усно дайте відповідь на питання стр. 182.
13.05.Тема: Охорона природи.Червона книга України.
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати параграф 47 стр. 182-185 та усно дайте відповідь на питання стр. 186.
19.05.Тема: Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати параграф 48
Підготуйте на вибір презентацію або доповідь про один з заказників або заповідників, ,національних парків України. (виберіть будь ласка щось одне)
Презентацію або доповідь ,для оцінювання,відправте на поштову скриньку
valentina.puhkarova@gmail.com
20.05.Тема:Повторення
Шановні учні, підготуйтесь до підсумкової контрольної роботи за темами підручника та уроками на блозі.
26.05.Тема Контрольна робота
Виконайте тест посилання
код доступу від вчителя
4970601
27.05.Тема Узагальнення знань
19.05.Тема: Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі
Доброго дня,шановні діти,Вам потрібно уважно прочитати параграф 48
Підготуйте на вибір презентацію або доповідь про один з заказників або заповідників, ,національних парків України. (виберіть будь ласка щось одне)
Презентацію або доповідь ,для оцінювання,відправте на поштову скриньку
valentina.puhkarova@gmail.com
02.11. Тема: Небо і небесна сфера.
Зорі та сузір"я. Практичне заняття. Визначення найвідоміших сузір"їв на карті зоряного неба
Доброго дня, шановні діти, Вам потрібно уважно прочитати параграф 15,16.
Виконати завдання у зошиті сторінка 34-37.
1Жывые оргонизмы отличяются от тел нежывой природы тем что жывые тела жывут погибают спят питаются 2в питание нуждается каждый жывой организм без питания организм погибнет 5 тигру для получение енергии надо билки жыры тигр получяет жыри и билки в еде
ВідповістиВидалитиЛугініні Настя5-б.1-дихання, розвиток, ріст, розмноження, живлення.2-від живлення до організму постачає поживні речовини,щоб підтримувати життя.3-а)ріст і розвиток;б)живлення;3)рух та дихання.4-всі живі організми складаються з клітин.5-йому потрібна їжа(м'ясо), а це білок.
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б.1-ведуть прикріплений спосіб життя;розмножуються спорами;гриби живуть у всіх середовищах.2-4групи грибів:їстівні, умовно-їстівні,неїстівні, отруйні.3-їстівні гриби:білі гриби, грузді, мамлюки;отруйні гриби викликають отруєння людини, порушують центральну нервову систему, марення, задишка і найчастіше смерть.4-перетворюють органічні речовини і грунт збагачиваєтьсч поживними речовинами, ними живляться комахи, птахи, тварини, люди.Є гриби дріжджі, які використовують харчовій промисловості.5-а)брати тільки ті гриби, що знаєш;б)незбирати біля дороги;в)гриб треба зрізати ножиком.
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-б 1)одноклітинні організми різної форми,вони мешкають всюди(у воді,грунті,повітрі і так далі.2)вони живляться,дихають,ростуть, розмножуються.3)бо бактерій занадто малі,а деякі бактерії приносять користь.4)на Землі будуть накопичуватися рештки рослин, тварин, грибів.5)не контактувати з хворою людиною,мити руки,пити гарячий чай.
ВідповістиВидалитиЛугініні Анастасія5-б:1-одноклітинні організми різної форми(кулясті, паличкоподібні)у воді, грунті, у повітрі, на різних предметах.2)живляться, дихають, розмножуються, ростуть.3)деякі приносять користь(руйнуютьвідмерли рештки організмів).4)зникнуть більшість живих організмів.5)мити руки, щоб завжди був чистий посуд, провітрювати приміщення, невживати брудні овочі та фрукти.
ВідповістиВидалитиАнісімов Роман 5Б,рисунок отправил, параграф прочитал.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б одноклітині організми різної форми(кулясті,паличкоподибні)у воді,грунті,у повітрі,на різних предметах2)живляться,дихають,розмножуються,ростуть3)деякі приносять користь(руйнуютьвідмерлі рештки організмів)4)зникнуть більшість живих організмів5)мити руки щоб завжди був чистий посуд провітрювати приміщеня невживати брудні овочі та фрукти.
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б параграф 37 прочитав та намалював малюнок на тему Корисні та шкідливі бактерії.
ВідповістиВидалитиБактерії - це крихітні мікроорганізми, які знаходяться всюди навколо нас. Побачити їх без мікроскопа неможливо, тому що вони настільки маленькі. Однак вони знаходяться в повітрі, на людській шкірі, всередині організмів, в землі і по всій природі. Бактерії є одноклітинними мікроорганізмами. Їх клітинна структура унікальна тим, що у них немає ядра, хоча у всіх інших живих істот, у тому числі і одноклітинних тварин, ядро є завжди. Більшість бактерій мають клітинні стінки, схожі за будовою з клітинами рослин. Бактерії зустрічаються в різних формах, таких як стрижні, спіралі і сфери.
ВідповістиВидалитиШубіна Віка 5б, зробила презентацію на тему корисні та некорисні бактерії, фото відправила на електронну пошту
ВідповістиВидалитиКапканов Дмитро 5-Б.1)До бактерій належать переважно одноклітинні організми. Бактерії мешкають всюди.2)Живляться дихають,розмножуються і ростуть.3)Серед бактерій є корисні та шкідливі вони руйнують відмерлі рештки організмів.4)Нічого не буде рости.А також відмерлі рештки організмів не будуть розкладатися.5)Перед споживанням їжі потрібно завжди ретельно мити руки.Стежити щоб посуд був завжди чистим.
ВідповістиВидалитиБосенко Олександра 5-Б:
ВідповістиВидалити1. Бактерії мешкають всюди.
2. До бактерій відносяться переважно одноклітинні організми.
3. Бактрерії - є корисні, а є шкідливі. Вони руйнують ведмерлі рештки органів.
4. Перед споживанням їжі, необхідно ретельно вимити руки із милом( якщо ви їсте яблуко, то обов'язково помийте його)
5. Стежте щоб завжди було чисто у ваших домівках.
Капканов Дмитро 5 -Б презентацію зробив на тему:Отруйні рослини,гриби,тварини своєї місцевості.Відправив на електронну пошту.
ВідповістиВидалитиЛугініні Анастасія 5-б тему отруйні рослини, гриби, тварини вивчила, малюнок відправила
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-Б тему вивчила
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б, тему отруйні гриби, рослини, тварини своєі місцевості вивчив. Малюнок відправив на почту.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиШубіна Віка 5б, роботу виконала та відправила її на пошту
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5 - Б, зробила презентацію на тему корисні та шкідливі бактерії, та презентацію на тему: Отруйні рослини,гриби,тварини своєї місцевості.Відправила на електронну пошту.
ВідповістиВидалитиКузнєцовІван 5-б завдання зробив за 01. 04. Отруйні рослини. В отруйних рослин отрута може міститися в стеблі, листках, ягодах, коренях. Прикладом отруйних рослин є цикута, дурман, чемериця, вороняче око, жимолость, копитняк.
ВідповістиВидалитиНаявні в них отруйні речовини можуть потрапити в організм людини під час їх споживання. Щоб запобігти отруєнню, ніколи не куштуйте дикоросліягоди, плоди, кореневища.
Деякі отруйні рослини, наприклад борщовик, при контакті зі шкірою людини викликають сильні опіки. Тому ніколи не беріть дорук невідомі вам рослини.
Отруйні тварини. Отруйними можуть бути змії, комахи, павуки, скорпіони. Нападають вони, якправило, у випадку самозахисту, коли людинапорушує їх спокій. Отрута потрапляє в організмтварини чи людини під час укусу. Ніколи не дражніть і не намагайтеся впіймати цих тварин.
В отруйних змій передні зуби мають канали, по яких під час укусу надходить отрута. До отруйнихзмій належить гадюка звичайна, яка поширена повсій України.
Тему прочитав, тест відправив на почту. Анісімов Роман 5-Б
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія5-б тему прочитала, тест відправила на пошту
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б тести зробив відправив на почту
ВідповістиВидалитиЗубарь Максим 5-Б тест зробив та відпрравив на пошту
ВідповістиВидалитиШубіна Віка тести відправила на пошту
ВідповістиВидалитиКузнєцовІван 5-б пораграф прочитав тест прийшов 1)а,2)в,3)б,4)б,5)а,6)в.
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-Б тест зробила
ВідповістиВидалитиСалгалов Богдан 5-Б 08.04 зробив
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б 08.04зробив
ВідповістиВидалитиАнісімов роман 5Б 8.04 ЗРОБИВ
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-Б зробила
ВідповістиВидалитиВишняк Світлана 5б зробила
ВідповістиВидалитиЛугiніна Анастасія 5-б зробила
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б за 08.04.20р. тему прочитала
ВідповістиВидалитиБосенко Александра 5-Б все сделала
ВідповістиВидалитиКузнєцов Іван 5-б за 08.04 все зробив.
ВідповістиВидалитиШубіна Віка 5б дуже цікава тема, про воду і тепло в житті організмів та періодичні зміни умов середовища. Параграф прочитала і відповіла на питання
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б всі уроки відпрацював :)
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б прочитав та відправив на почту
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія5-б прочитала, на пошту відправила
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив і відправив на пошту.
ВідповістиВидалитиГлущенко Данило 5-Б прочитав. д
ВідповістиВидалитиДомашню роботу зробив.
Капканов Дмитро 5-Б з темою ознайомився. Відповіді відправив на пошту.
ВідповістиВидалитиМаксим Зубарь 5-Б клас тему вивчив на пошту відправив
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-Б все зробила
ВідповістиВидалитиБосенко Олександра 5-Б все зробила
ВідповістиВидалитиШубіна Віка 5б тести відправила
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б, тему прочила,тести на почту відправила
ВідповістиВидалитиВишняк Світлана 5-б за 14 квітня тему вивчила та тести вам на пошту вітправила
ВідповістиВидалитиКузнєцов Іван 5-б за 14.04 пораграф прочитав тест зробив.
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія5-б тему вивчила, на пошту відправила
ВідповістиВидалитиМаксим Зубарь 5-Б зробыв за 15.04
ВідповістиВидалитиКузнєцов Іван 5-б все зробив фото відправили на електронну пошту.
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б параграф опрацював та відправив на пошту
ВідповістиВидалитиГлущенко 5-Б урок прослухов.
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ВідповістиВидалитиБосенко Олександра 5-Б все зробила
ВідповістиВидалитиЛугініна Настя 5-б щ темою ознайомилась
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиКапканов Дмитро 5-Б з темою ознайомився.
ВідповістиВидалитиШубіна Віка 5б з темою ознайомилася, відповіла на питання параграфу 42
ВідповістиВидалити17.03 ТЕМУ ПРОЧИТЛ НА ВПРОСЫ ОТВЕТИЛ
ВідповістиВидалитиТЕМУ 18.03 ПРОЧИТАЛ НА ВОПРОСЫ ОТВЕТИЛ
ВідповістиВидалитиОТПРАВИЛ ПРИЗЕНТАЦИЮ КОРИСНИ ТА ШКОДЛИВИ БОКТЕРИИ
ВідповістиВидалитиОТПРАВИЛ ПРЕЗИНТАЦИЮ ОТРУЙНИ РОСЛИНИ ГРИБИ ТВАРИНИ
ВідповістиВидалитиКисляк Ксенія 5-Б все зробила
ВідповістиВидалитиПапiй Тимофiй 5в виконав тему за 21.04.20
ВідповістиВидалитиЛюбачевський Єгор 5-Б домашню роботу зробив и відправив вам на пошту
ВідповістиВидалитис темой ознакомился на вопросы ответил и отправил
ВідповістиВидалитиКузнєцов Іван 5-б домашнє завдання зробив і відправили.
ВідповістиВидалитиВишняк Світлана 5-Б тести зробила трішки пізніше відправлю на пошту
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б,параграф та урок прочитала,домашнє завдання виконала та відправила Вам на почту.
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б з темою ознайомилась.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5 Б, з темою ознайомилась
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиБосенко 5-Б тести виконала
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б тест зробив.
ВідповістиВидалитиБуряк Станислав 5-Б,можно мне ещё зделать один раз тест,просто у меня когда я делал тесты вылетило и я не смог зделать заново.
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б контрольну зробила
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б,тест пройшла
ВідповістиВидалитиКузнєцов Іван 5-Б тест пройшов.5 травня.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиБосенко 5-Б зробыла
ВідповістиВидалитиПолякова Анна 5-Б, параграф прочитала
ВідповістиВидалитиДобрий день. можно както написать тести?У нас вчера были не поладки со связью
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б ознайомилась, на питання відповіла
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б,все зробила
ВідповістиВидалитиВишняк Світлана 5-Б на запитаня відповіла
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалитиВишняк Світлана 5-б на запитаня відповіла
ВідповістиВидалитиПолякова Ганна 5-Б,параграф прочитала,на питання відповіла
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б за 12-13травнч, все зробила
ВідповістиВидалитиЛугініна Анастасія 5-б ознайомилась, на пошту відправила.
ВідповістиВидалитиДундук Данило 5-Б презентацію зробив і відправив на пошту.
ВідповістиВидалитиЦветков Олександр 5Б зробив
ВідповістиВидалити